|
 |
 |
Suhtlemisoskuse arendamine
|
|
Registreeru
|
Sihtgrupp Tippjuhid, personalijuhid jt keskastme juhid, juhiabid, ametnikud ja spetsialistid
Eesmärk Koolitus annab ülevaate organisatsioonisiseste suhete
arendamise võimalustest ja on suunatud sellele, kuidas
olla edukas ja efektiivne suhtlemisel, kuidas ennast
kehtestada ja osata ennetada konflikte organisatsioonis
Õpiväljundid Koolituse läbinu oskab toime tulla suhtlemis- ja konfliktsituatsioonides.
Maht 8 tundi
Sisu
Inimese üldine reageerimisstiil. Suur viisik. Mida saab muuta ja mida mitte.
Edu ja ebaedu vältimise käitumine.
Emotsionaalne intelligentsus kui edukuse alus. Eneseefektiivsus.
Suhtlemisstiilid, nende erinevused ja kasutamine erinevates olukordades.
Konflikti olemus. Konfliktiga toimetulekut mõjutavad destruktiivsed ja konstruktiivsed suhtumisviisid. Konflikti tüübid. Konfliktid, mis ei lahendu. Konflikti muutumine kontrollimatuks (eskalatsioon) või toimetulek konfliktiga. Konfliktiga toimetuleku strateegiad. Konfliktiga toimetuleku stiili valik.
Aeg
Vaata koolituskalendrist
Registreerimine Kuni 2 nädalat enne kursuse algust
Treener Anu Virovere
Koht Tallinn Raja 15, MEKTORY maja
Tellimisel grupile kokkuleppehind
Kursuse lõpetamise tingimused ja väljastatavad dokumendid Kursuse lõpetamise tingimuseks on auditoorsel õppel osalemine 80% ulatuses. Õpiväljundeid
ei hinnata.
Osalejale väljastatakse tõend koolitusel osalemise kohta.
Tõend väljastatakse vastavalt Täiendkoolituse standardis kehtestatud nõuetele.
Sellele märgitakse õppija nimi ja isikukood, täiendkoolitusasutuse nimi ja registrikood,
õppekavarühma registreeringu number EHISes, õppekava nimetus, koolituse toimumise aeg ja
maht, tõendi/tunnistuse number, väljaandmise koht ja kuupäev, koolitajate nimed.
|
|
|
|
 |